Już 12 stycznia ukaże się powieść pod tytułem „Influencerka”, której autorem jest Ellery Lloyd. Książka zostanie opublikowana nakładem Wydawnictwa Marginesy. Zachęcamy do lektury.
Miliony ludzi na całym świecie pokochały Emmy Jackson za pokazywanie macierzyństwa bez upiększeń: nieprzespanych nocy, wiecznego bałaganu i plam z jedzenia na wszystkich ubraniach. Autentyczna i szczera do bólu Najnajmama stała się dla wielu kobiet wsparciem i inspiracją, a jej profil na Instagramie codziennie jest zasypywany pełnymi uwielbienia komentarzami. Emmy dostaje też liczne propozycje intratnych kontraktów reklamowych, sesji zdjęciowych i wywiadów, zaproszenia do audycji radiowych i programów śniadaniowych. To pozornie prawdziwe życie okazuje się jednak pieczołowicie zaplanowanym działaniem marketingowym, którego koszty ponoszą często najbliżsi Emmy. W dodatku okazuje się, że obserwują ją nie tylko fani. Każdemu jej działaniu, każdej zamieszczanej informacji obsesyjnie przygląda się pałająca żądzą zemsty, dojrzała kobieta, gotowa zamienić życie influencerki w koszmar. Czy mąż Emmy i jej agentka zdołają zapobiec tragedii?
W tej trzymającej w napięciu powieści Lloyd stawia ważne pytania: jak wiele jesteśmy w stanie zrobić dla popularności? Kogo i co poświęcić? Gdzie leży granica internetowego ekshibicjonizmu i czy ona w ogóle istnieje?
„Przeczytałam "Influencerkę" w kilka wieczorów. Zapierająca dech, bardzo oryginalna powieść”.
Clare Mackintosh, autorka "Dublerki"
„Jestem zachwycona. Nowe spojrzenie na zagrożenia, które niesie ze sobą popularność na Instagramie. Intrygujące i przerażające zarazem”.
Harriet Tyce, autorka "Krwawej pomarańczy" (mat. wyd.)